[python] Jak vlozit ceske texty do Plone v jinem kodovani nez UTF-8 / strip accent

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Září 22 20:55:19 CEST 2004

Dne středa, 15. září 2004 12:29 Vlada Macek napsal(a):
> [Autor citovane zpravy: Martin Hanzalek, cas odeslani: 15.09.2004 11:56]

> Jo, pred casem me to, ze to Plone neumi, taky prekvapilo. Ptal jsem se
> na to vyvojaru na IRC. Plone nedela zadne prekodovani. Pripada mi to
> jako velka mezera v uzivatelske pritulnosti a az se zas budu moci
> venovat vyvoji naseho intranetu, tak pokud to tam jeste nebude, pokusim
> se poloautomaticke prekodovani na vstupu nejakym cistym zpusobem
> dodelat. Myslim, ze nebude problem poslat to vyvojarum pro zahrnuti do
> Plone.
>
> ---

> [...]

A nechtel byste radeji rozsirit o tyto funkce samotny Zope? Staci udelat
vhodny produkt a je vystarano nejen pro plone, ale pro vsecko a navic se
nemusite dohadovat s vyvojari o tom jak moc skvele to vase vylepseni je.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux