[python] REgistry

Petr Reichl meap-conf na meap.cz
Středa Duben 13 10:07:45 CEST 2005

Rozsireni uz snad nejsou zavisle na registrech a instaluji se na pevne
danou cestu.

Tak proc to nejak nepridat do instalacniho programu? Vytvorit vlastni
msi balicek pro komponenty. Ja vim, je to trosku opruz, ale zase by to
bylo krasne ciste reseni. Navic tim, ze se jedna o pouhe kopirovani
souboru, by vytvoreni msi balicku nemuselo dat prilis prace ...