[python] REgistry

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Středa Duben 13 11:22:45 CEST 2005

Tomas Brabenec napsal(a):

> Tak zase z jiného soudku ať se odreagujeme.
>
> Nevíte prosím někdo, co všechno si Python zapisuje při instalaci do
> registru?
> Jde o to, že máme aplikaci, kterou musím šířit společně s Pythonem,
> ale instalace Pythonu spolu se všemi dalšími rozšířeními je docela
> zdlouhavá a tak bych rád udělal instalační balík a nějakým inst.
> softem (používáme InstallShield) všechno nakopíroval a případně
> oeditoval několik souborů co jsou potřeba.
> Bohužel ale nevím co všechno, a kam, Python při instalaci cpe do
> Registru.
> [...]
V adresáři Python23 se při instalaci vytvoří soubor Install.log, kde je
přesně popsáno, co a  kam se zapsalo. Na to samé místo by měly vytvořit
log i moduly, které jsou instalovány pomocí instalačního programu jako
kinterbasdb-wininst.log, firebird.log, egenix-mx-base-wininst.log a pod.
Tyto moduly ale většinou registrují pouze uninstall a registr ke svému
životu nepotřebují. Nové klíče přidává win32com a wxPython. No a ještě
se vytvoří asociace na .py a pyw.

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071