[python] Jak systémově pípnout?

Pavel J. Reznicek pavel.jindrich na tiscali.cz
Pátek Únor 11 20:24:21 CET 2005

Ahoj pythonýři,

neví někdo z Vás, jak se dá vyvolat z Pythonu systémové pípnutí?
Asi jako ve Windows, kde to vyvolává systémový zvuk "hvězdička", pokud
je definován. Delphi/Kylix, Visual Basic, Rapid-Q Basic - ty všechny
jazyky mají vestavěnou funkci Beep(), která to zařizuje.

Našel jsem v modulu winaudiodev funkci Beep(), jenže já dělám také na
Linuxu, a tam mi tenhle wokenní modul není k ničemu.

Např. KDE má také nastavený zvuk "systémový zvonek", ale netuším, jestli
  Python v těch všech svých dodávaných modulech má nějakou
multiplatformní funkci určenou zrovna k přehrání tohoto zvuku.

Víte o tom někdo něco? Jestli ano, tak předem díky za odpověď.

Pavel