[python] ftplib

Martin Vagner martin.vagner na gmail.com
Pondělí Červenec 11 18:58:05 CEST 2005

treba takhle:

from ftplib import FTP   # knihovna
ftp = FTP('')                       # vytvoreni objektu FTP
ftp.connect(ftp_address,ftp_port)   #  Pripojeni na server - adresa,port
ftp.login(ftp_login, ftp_pass)   #  username a heslo
ftp.cwd(s)                      # zmena adresare  - jako cd v DOSu
ftp.retrlines('LIST',vypis.append)  # vypis adresare jako DIR
read_ftp=open("d:/ftproot/tftproot/"+source, 'rb') # soubor ktery chci
prenest se musi otevrit pro binarni cteni - ("rb")
ftp.storbinary( "STOR "+ jmenosouboru, read_ftp) # prenese soubor se
jmenem jmenosouboru na server
# stazeni souboru je pres  retrbinary()
ftp.quit() #konec spojeni

doufam ze  je to srozumitelne..