[python]

Petr Mach gsl na seznam.cz
Sobota Červen 11 14:49:20 CEST 2005

pavel.kosina napsal(a):
> Mě toto:
>
> import sqlite
> dbfile='aaa.dbf'
> db=sqlite.connect(dbfile, encoding="utf-8")
>
> proběhne v pohodě. I s nainstalovanym nebo smazanym PIL. Není někde
> chyba v tvym dbfile? A není kolize jmen self.db a db? (střílím)

Mně to také proběhne za normálních okolností v pohodě. To že to selže
neřeším, ten dbfile by měl být smazaný, protože příkaz ./init má obsah:

[wraith na frodo erzety-svr]$ cat init
rm /home/wraith/tmp/l1.db
python svr.py -d /home/wraith/tmp/l1.db -e erzety.csv -r zavodnici.csv

Ale ať si to padá z jakého chce důvodu, to mě nevadí, mě zajímá, proč
ta výjimka ukazuje něco, co evidentně není a nikdy nebyla pravda.
Čistě teoreticky.

Kolize mezi self.db a db není, každé je jiný prostor jmen a jak jsem
psal, ta výjimka se vyvolá jen někdy, za normálních okolností to funguje
jak má.