[python] cx_freeze a problem s encodings

Jindra Sarson jindra na sarson.cz
Středa Březen 23 22:05:04 CET 2005

Zdravim vsechny pythonare,

jedna se mi o tradicni problem s chybejicimi encodings, se kterym se
urcite setkala spousta uzivatelu py2exe. V py2exe je resenim spravna
volba v konfiguraci, ovsem ja mam problem na linuxu, kde existuje
podobna utilita cx_freeze.

Napr. pri pouziti:

unicode("blahblah","ISO-8859-2")

dostanu tuto chybu:

Traceback (most recent call last):
  File "/home/sarsonj/workspace/housenka/distribuce/initscripts/Console.py",
line 26, in ?
    exec code in m.__dict__
  File "verzebuild/ostra1/akcnicestina.py", line 2, in ?
  File "verzebuild/ostra1/game.py", line 7, in ?
  File "verzebuild/ostra1/simpleui/__init__.py", line 72, in ?
  File "verzebuild/ostra1/simpleui/SUIConfig.py", line 53, in __init__
LookupError: no codec search functions registered: can't find encoding

Zkusel jsem ruzne importy a podobne, ale bez vysledku. Nevite nekdo, co
s tim?

Diky,

	Jindra Sarson