[python] Plone: Ako nastavit dvoch vlastnikov pre jeden objekt?

Martin Stofcik stofcik na intrak.sk
Úterý Říjen 4 14:17:28 CEST 2005

Zdravim konferu,
mam takyto problem v Plone:

Mam archetypes objekt, ku ktoremu by mohli pristupovat dvaja pouzivatelia, pricom by som potreboval aby niektore jeho atributy jeden pouzivatel mohol
vidiet a druhy nie. (v tom objekte by boli mena tych dvoch pouzivatelov)

Zatial ma napadlo toto:

vytvoril by som si okrem role Owner este jednu rolu Owner2, a vytvoril
dve akcie pre dany archetypes objekt(kazda akcia by mala ine prava pre
role Owner a Owner2):

    - object_view_owner1 - (akcia by zobrazila stranku,ktoru by mohol vydiet iba
      dany pouzivatel z role Owner1)

    - object_view_owner2 - (akcia by zobrazila stranku,ktoru by mohol vydiet iba
      dany pouzivatel z role Owner2)

Len neviem ako by som vedel danemu objektu povedat, ze ma este jedneho ownera, ktory patri do role Owner2?

Vdaka za kazdu radu.

--
Martin "stOfo" Stofcik