[python] Jak zjistit ze zpracovavam posledniho clena ze seznamu.

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Říjen 11 14:44:06 CEST 2005

David Michal...

> No je to vysledek selectu z SQL napr.
>
> ("a","' '","b","' ('",)
>
> Z tohoto vysledku potrebuji udelat dalsi select: 'select a, b
> from table'.
>
> Takze to je cele zadani, v tom vysledku obcas dostavam ruzne
> apostrofy, mezery a zavorky, tak proto tam mam fci stripApostrof.

Připojuji se k Jardovi...

První poznámku mám k n-tici a. Typ tuple nepodporuje
metodu split()...

Postupně dávám zapravdu GvR, že lambda, map, filter,...
program spíše znepřehledňují... pokud nebyl tvým rodným
jazykem lisp nebo něco podobného.

Zkus tohle:

def buildSelect(a, zakazane=set(("' '", "' ('", "' )'"))):
   lst = [x for x in a if x not in zakazane]
   return 'select ' + ', '.join(lst) + ' from ...'

print buildSelect(a)

pepr