[python] Promene z javaScriptu do Jythonu.

David Michal david_michal na seznam.cz
Pátek Září 9 10:39:53 CEST 2005

Zdravím,
díky za reply. Tzn. že musím obrátit postup a javascript musí zpracovat
proměnou zaslanou od jythonu a vytisknout ji do dokumentu sám. Ale,
omlouvám se teď už jsem off-topic, budu tedy mít funkci v javascript,
která předaný čas v UTC převede na čas dle časového pásma klienta a
výsledek vypíše pomocí document.write(result). Jakým způsobem, ale mohu
takovou funkci zavolat při tvorbě dokumentu? Zatím jediný způsob jak
umím zavolat funkci v javascript je událost, ale v tomto případě
potřebuji aby se funkce zavolala vždy. Zkoušel jsem událost onLoad:
document.write(neco), tak mám na stránce jen ten výpis z nejaka_fce a
zbytek je pryč.

Možná to řeším příliš komplikovaně. Můj problém je, že mám na serveru
čas v UTC a klientům (internet browser) ho chci zobrazovat dle jejich
TimeZone. Jak by jste řešili podobný problém?

Díky,
David