[python] Promene z javaScriptu do Jythonu.

Martin Hassman met na penguin.cz
Pátek Září 9 11:23:38 CEST 2005

David Michal wrote:

> Ale já chci vzít čas serveru v UTC (time.gmtime()) a zobrazit ho dle
> časového pásma klienta. A u klienta nevím jestli má GMT+2, nebo GMT-8.
> Proto řeším, jakým způsobem zjistit časové pásmo klienta a jak jeho
> časové pásmo promítnout do vytvářeného dokumentu.

Ted vidim, ze jsem se prepsal a napsal jsem v puvodnim mailu Java misto
JavaScript. Ted uz to snad bude jasnejsi.

Prevod provede JavaScript na strane klienta, ted uz s tim casovym pasmem
pocita.

S pranim pekneho dne

met - martin hassman