[python] Nepozoroval nekdo tuhle chybu?

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Září 13 11:32:03 CEST 2005

Ahoj všichni,

Používám Python 2.4.1 pod Windows spolu s wxPython
(2.6.1.0 unicode). Pro interní potřeby jsem si napsal
trošku rozsáhlejší aplikaci, která se skládá z více
modulů. Zdrojové texty mají windowsovské konce řádků.

Pravděpodobně v souvislosti s velikostí nebo s jinými
charakteristikami zdrojových textů se mi začala při
spuštění objevovat chyba typu "Syntax error" s odkazem
na řádek, kde vůbec nebyly prováděny opravy.

Postupně jsem zjistil, že se to dá spravit tím, že
na nejbližší vyšší prázdný řádek doplním mezery tak,
aby to odpovídalo odsazení okolních řádků.
"Syntax error" se obvykle posune ve zdrojáku o kus
dál a opravuji to podobně, až to najednou začne fungovat.

Situace se špatně navozuje a zatím jsem nebyl schopen
vyrobit nějaký zjednodušený příklad podobně vadného
skriptu. Setkal se s tím někdo? Je to známá chyba?

pepr

--
Petr Prikryl (prikrylp at skil dot cz)