[python] wxPython, cestina a unicode

Petr Hlávka petrhlavka na gmail.com
Úterý Září 13 12:54:25 CEST 2005

Dobry den,

mam trochu problemy s wxpythonem a unicode/neunicode verzemi. Pokud chci
vytvorit aplikaci, ktera by jela pod obema verzemi, musim kvuli unicode
verzi predavat vsechny retezce gui (napr. napisy na tlacitku) jako unicode
retezec (u""). Gui mi take vraci unicode stringy, takze pokud chci napriklad
vytisknout hlasku ve ktere se bude vyskytovat retezec z gui, muzu ho tam
dosadit normalne operatorem %.
Pokud ovsem spustim aplikaci pod neunicode verzi wx knihovny, vraci mi gui
normalni retezce a pokud je v nem cestina, selze substituce (%) do unicode
retezce. Takze to resim tak, ze prevadim veskere texty ziskane z gui na
unicode. Ale protoze jsem liny a casto na to zapominam (a problem se projevi
az za hodne dlouho), tak bych se chtel zeptat, jestli to nekdo neresi
nejakym jinym lepsim zpusobem, pripadne jestli na to nejdu uplne spatne?

Diky Petr.