[python] plone

EHP python na ehp2.hostinx.com
Sobota Září 17 20:13:53 CEST 2005

Testovaci virtualhost:

<VirtualHost *:80>
ServerName test.cz
RewriteEngine On
RewriteRule ^[^/].* - [L,F]
RewriteRule ^/(.*) http://127.0.0.1:8080/%{HTTP_HOST}/$1 [L,P]
</VirtualHost>

Technicky by melo stacit udelat druhy virtualhost na na port 80 jak uz jsem
psal minule a zmenit RewriteRule podle toho co posilam ted (btw manual k
apache asi neni tvuj kamarad kdyz jsi tam tohle nenasel :)).
Btw jsme silne OT, pokud by bylo potreba jeste pomoci tak primo do mailu, ne
do konfery.

EHP