[python] Instalace Python pod XP

Michal Molhanec molhanec na seznam.cz
Pondělí Září 19 16:34:25 CEST 2005

geon wrote:
> Az ted kde mne dorazili XP ;-) a zjistil jsem, že při instalaci Pythonu
> se cesta k nemu nedostane do PATH, ani globálního, ani uživatelského?
> Takže na příkazovém řádku prostě nefunguje "python  a Enter" .
>
> Dělá vám to taky? Nějaké rychlé řešení pro vícero počítačů?

nedělá :-) mě to funguje

jinak by melo stacit vytvorit si neco jako davka.js s obsahem:

Sh = new ActiveXObject("WScript.Shell");
key =  "HKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\CurrentControlSet\\Control\\Session
Manager\\Environment\\Path";
Sh.RegWrite( key , Sh.RegRead(key) + ";c:\\python24");

(prostredni radek samozrejme bez rozdeleni) a na tech pocitacich ho spustit

--
Regards,
     Michal

ICQ# 175762750