[python] Instalace Python pod XP

geon geon na post.cz
Pondělí Září 19 18:35:30 CEST 2005

Michal Molhanec napsal(a):

>nedělá :-) mě to funguje
>
>jinak by melo stacit vytvorit si neco jako davka.js s obsahem:
>
>Sh = new ActiveXObject("WScript.Shell");
>key =  "HKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\CurrentControlSet\\Control\\Session
>Manager\\Environment\\Path";
>Sh.RegWrite( key , Sh.RegRead(key) + ";c:\\python24");
>
>(prostredni radek samozrejme bez rozdeleni) a na tech pocitacich ho spustit

Dobry napad, ale udelam klasicky, alespon sjednotim Path na vsech PC:
na jednom to nastavím, exportuju tu větev do export.reg a na dalších:
regedit /s export.reg

Zkousel jsem to pomoci _winreg, ale moc se mi nedarilo a po 10 minutach
jsem to vzdal. Někde jsem na Netu videl sice lidštější _winreg knihovnu,
ale nechtělo se mi to hledat. Tohle stačí.

Díky

--
geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.