[python] Jyhon + Tomcat + MySQL na Wiki?

geon geon na post.cz
Středa Září 21 15:24:27 CEST 2005

David Michal napsal(a):

> Zdravim,
> kdyz se tady resi rozsireni Wiki, nedavno jsem premyslel, ze bych tam
> dopsal par vet o zprovozneni %subj (pac jsem to rozbehal a mam potrebu
> se o to podelit :) ). Mel by o to nekdo zajem? Pripadne zvazovalo se
> otevrit na Wiki sekci o psani www stranek pomoci Python?
> Hezky den,
> David

Zájem přichází s nabídkou.

Takže to tam klidně vraž. Myslím že zatím se nemusíš bát, že ti někdo do
toho bude vpisovat, i když číst to budou mnozí. Není moc lidí v Čechách
a na Slovensku ;-) , kteří by se tomu aktivně věnovali... Asi jako s gui
- každé jedno má u nás jednoho, max 2 profíky (soudě dle konference) a
jen někdo :-) z nich má čas to dávat na wi"ki.

"Klíč" znáš, takže není co řešit ....

--
geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.