[python] Info: Python 2.4.2c1 (bylo Re: Nepozoroval nekdo tuhle chybu?)

Petr Prikryl prikryl na skil.cz
Pondělí Září 26 13:48:38 CEST 2005

Zdá se, že nově vypuštěná verze 2.4.2c1 (první kandidát
na vypuštění) řeší chybu, na kterou jsem se tady nedávno
ptal (viz níže). Může to ještě někdo jiný ověřit?

pepr

Petr Prikryl...Michal Rydlo napsal...

http://sourceforge.net/tracker/?func=detail&atid=105470&aid=1175396&group_id=5470

http://sourceforge.net/tracker/?func=detail&atid=105470&aid=1163244%20&group_id=5470