[python] Re: Info: Python 2.4.2c1 (bylo Re: Nepozoroval nekdo tuhle chybu?)

Michal Rydlo mmm444 na atlas.cz
Úterý Září 27 11:37:48 CEST 2005

On 26.9.2005 13:48, Petr Prikryl wrote:
> Zdá se, ¾e novì vypu¹tìná verze 2.4.2c1 (první kandidát
> na vypu¹tìní) øe¹í chybu, na kterou jsem se tady nedávno
> ptal (viz ní¾e). Mù¾e to je¹tì nìkdo jiný ovìøit?
>
> pepr,
No, podle release notes verze 2.4.2c1 jsou ty chyby, jejichz odkazy jsem
sem daval, castecne opraveny. Udelali to tak, ze kdyz nahodou padne
konec bufferu mezi CR a LF, tak se nacte i to LF a vrati se retezec o 1
delsi, nez kolik mela byt jeho maximalni velikost. :-) Takze je to spis
takova berlicka, ale fungovat to asi bude.

Nazivo jsem to jeste nezkousel.

Michal