RE: [python] soubor v jiné zankové sadě

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Čtvrtek Září 29 08:31:39 CEST 2005

Jaroslav Pachola...
> geon...
>
> Zkusil bych nejak ziskat DOSovsky nazev
> souboru (8+3), pokud je to mozne. Treba
> to pak pujde.

Předpokládám, že je to ve Windows. Ty podporují
Unicode jména souborů. V souvislosti s načítáním
argv jsem zahlédl nějakou poznámku, že to
s automatickým načítáním argv v Unicode není
tak jednoduché a musí se to dělat nějak
explicitně. Možná něco podobného (nedokonalá
podpora unicode v názvech souborů) dělá problém
i tady. Ono stačí, když ten soubor vyrobí
nějaký japonský virus, který to v Unicode
vyrobí třeba korektně, ale v žádném "normálním
kódování" to nedává smysl ;-)

pepr