[python] soubor v jiné zankové sadě

geon geon na post.cz
Čtvrtek Září 29 08:47:10 CEST 2005

Petr Prikryl napsal(a):

>Jaroslav Pachola...

dobrý nápad, zkusím

>Předpokládám, že je to ve Windows.

ano, XP

>Ty podporují
>Unicode jména souborů. V souvislosti s načítáním
>argv jsem zahlédl nějakou poznámku, že to
>s automatickým načítáním argv v Unicode není
>tak jednoduché a musí se to dělat nějak
>explicitně.

já to nědělám přes arg ale přes os.walk()

>Možná něco podobného (nedokonalá
>podpora unicode v názvech souborů) dělá problém
>i tady. Ono stačí, když ten soubor vyrobí
>nějaký japonský virus, který to v Unicode
>vyrobí třeba korektně, ale v žádném "normálním
>kódování" to nedává smysl ;-)

ano, názvy těch souborů byly čínsky, vietnamsky nebo japonsky.
už jsem to smazal tedy normálně (tc), ale stejně mě to zajímá, jak na to
v Pythonu...

Ten můj zkušební script, který takový název vytvoří, ale je čistá
čeština, akorát pomotané kodovaní, a stejně se nemohu dobrat výsledku...

Díky