[python] soubor v jiné zankové sadě

geon geon na post.cz
Čtvrtek Září 29 15:51:57 CEST 2005

Petr Mach napsal(a):

> Při mazání souborů je jedno jaký mají obsah, jestli binární nebo
> textový a tedy i jaké kódování text má. Chyba tedy bude určitě v něčem
> jiném, Zkuste sem dát zjednodušenou ukázku (nejkratší možný kód) toho
> co vám nefunguje.

Ale to není obsah - to "ěščřžýáíé" - to je název.... Obsah je nula, nic.
Jinak jsem to již vyřešil - thanks pepr - dal jsem do os.walk() cestu v
unicode..:

def smazat(cesta):
    print os.listdir(cesta)
    print unicode(cesta,"cp1250"), "---> OPRAVDU SMAZAT? (a/n): ",
    ano=raw_input()
    if ano.lower()!='a':
        return False
    for root, dirs, files in os.walk(unicode(cesta,"cp1250"),
topdown=False):
        for file in files:
            soubor=os.path.join(root, file)
            os.chmod(soubor,stat.S_IWRITE)
            os.remove(soubor)
        if root != cesta:  # mazaní adresaru krome toho zadaneho, aby
ten zustal zivy a zdravy :-)
            os.chmod(root,stat.S_IWRITE)
            print root
            os.rmdir(root)