[python] python a Mysql

Zdenek Dolezal zdenek.dolezal na gmail.com
Středa Červen 28 10:48:02 CEST 2006

> Poradi niekto ako vlozit cas a datum do MySQL z Pythona nechce mi to za pana
> ist.
>
> Ostatne mi zapisat ide ako string, int a pod ale datum a cas nie.

Nevim, jak je tomu u pythonu. Kdyz jsem pracoval v mysql a php s
casem, pouzival jsem mysql funkce FROM_UNIXTIME a UNIX_TIMESTAMP na
prevod z/do unixovskeho pocitani casu, s kterym se me pracovalo
nejlip.
Pouziti statickych stringu typu 04-05-2005 nedoporucuji, jak jiz nekdo
zminil, nasledna zmena konfigurace serveru muze prinest velke problemy
(a take ze casto prinasi).

--
S pozdravem
Zdenek