[python] Budoucnost Pythonu - konstrukce elif

superman feed na centrum.cz
Pátek Listopad 10 16:03:54 CET 2006

Je naprosto zbytečné dokazovat někomu, že lambda je potřebaná, když se
mu nelíbí. Stejně tak mě může Anča ze vsi dokazovat, že je skvělá žena,
a že si jí mám vzít, když se mi nebude líbit a budu mít oči jenom pro Pavlu.

Bez lambdy se dá obejít. Protože se to dá vždycky opsat, protože
jakýkoli vyšší programovací jazyk je luxus a všechno se dá opsat strojákem.

Pokud chcete dále pokračovat v té recesi, že chcete někomu, kdo
evidentně nesnáší lambdu dokazovat, že to bez ní nejde, navrhuji
následující:

Vyhlašuji soutěž za boj proti konstrukci elif. Dokažte mi, že to bez ní
nejde a já Vám dokážu, že cokoli s elif zapíše bez elif. Tudíž je to
zbytečnost a navrhuji, aby to z Pyhotnu zmizelo.

Když tedy recese, tak recese. Prosím tedy abyste mi dokázali, že
konstrukce elif je nezbytná, a že to bez ní nejde. Pokud mi nebudete
schopni uvést příklad, kdy se bez konstrukce elif neobejdu, je to
naprosto nevyvratitelný důkaz, že by elif mělo z Pythonu zmizet.

Miloslav Ponkrác