[python] SqlObject

Petr Vaněk petr na scribus.info
Neděle Říjen 1 21:41:44 CEST 2006

On Friday 29 September 2006 14:15, Lukáš Linhart wrote:

> Nezdá.

jehovo! Si radeji ani nepredstavuji, co to muze delat v pripade gigovych
tabulek... tak nejak mi to potvrzuje, ze je to modul na hrani si
s "guestbookem v mysql".

Ale vazne. Zkousel jsem si ted s tim (i s alchemy) pohrat a nejak nevidim
prinos. Dobra, nemusim psat hnusne sql, ale musim misto toho psat tuny
uzvanenych vyrazu. Navic nemam jistotu jak se vysledny DML prikaz skutecne
sestavi, coz je v pripade velkych objemu dat taky celkem prijemna vlastnost.
A abych lovil explain az kdyz mi select 3 hodiny stoji, tak na to uz jsem take
prilis star a netrpeliv.

inu coz, alespon jsem utloukl par destivych chvilek

p.