[python] Qt problém s českými verzáklami na MS Win

Martin Glider gliderok na seznam.cz
Úterý Říjen 3 15:29:19 CEST 2006

> jaka presne je to verze Qt? Jaka je verze PyQt? Snazis se zapisovat do
> standradniho widgetu anebo sis jej nejak podedil?
>
> Je to divne, na zadnych win jsem takove problemy nemel.

Je to verze:

Python 2.4.1
Qt  3.3.4
PyQt 3.13
sip 4.1.1
QScintilla 1.5.1
Eric snapshot20050410

V podstatě se mi nejedná o "program" ale o "chování" spuštěné aplikace. Ta se nechová tak, jak by měla. Klávesa ['ˇ] vytvoří znak, místo aby čekala na další, se kterým by se spojila. Přiznávám, že jsem si myslel, že je to nějaká chyba v Qt. Utvrzovalo mě v tom i to, že ten samý problém mám i v Ericovi. Prostě v něm nemohu zapsat žádnou verzálku s diakritikou.

Pakliže to tedy není chyba Qt (když vám to na Win funguje normálně), tak to bude asi nějakou chybou v mé instalaci.

Ptám se radši ještě jednou: Vám programy postavené na Qt fungují na MS Windows XP normálně? Můžete zadat verzálky ŽŠČŘĎŤŇ atd?