[python] Blu IDLE

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Čtvrtek Říjen 5 22:49:24 CEST 2006

Ahoj,

jen par drobnosti:

1.
Instalator vytvoril ve start menu pouze polozku "Uninstall Blu IDLE"

2.
Kazdy slusny program by mel myt nejake to README.TXT, kde se budu moci docist,
ze treba potrebuji jeste knihovnu PIL - nemel bych se to dozvedet z vyjimky.

3.
Ten spousteci programek bych udelal jako batak - ne kazdy uzivatel tveho
programu je guru v pythonu, takze mu nemusi vubec dojit, ze ma kliknout na
nejaky *.pyw soubor.

4.
Nejak nechapu prakticke vyuziti fce "na mala (velka) pismenka" v celem
dokumentu, rad se necham poucit v cem se to da vyuzit.

5.
proc automat na komentare udela dva hashe? (##)

6.
Cesta v menu "Dokument/Spustit program" neni pojmenovana prilis stastne.

7.
Class browser nekdy ukazuje nesmysly (if podminky apod.) - zkusil jsem otevrit
tve zdrojaky.

8.
Implicitni zakladni barvy v editoru bych zvolil nejake neutralni (cerna na
bile) ta prvotni kombinace byl des.

11.
Komentare ze zdrojaku jsi odstranil schvalne?

Me subjektivni shrnuti:
Jako uplne zakladni editor je to asi celkem ok (IDLE bych to rozhodne
nenazval, alespon zatim), ale priznam se, ze jinak se mi to vzhledove moc
nelibi. Tkinter povazuju za toolkit pro programy typu spustit ->
provest -> ukoncit. Jako GUI bych zvolil jednoznacne WxPython - tam bys mel
editor dokonce skoro bez prace a mohl bys vychazet treba z editoru PyAlaCarte.

Zdravi

Jiri Vit