[python] Blu IDLE

Jakub Vojáček Jakohv na seznam.cz
Pátek Říjen 6 15:31:23 CEST 2006

4) Tak me se občas třeba stane že omylem zmáčknu capslock a pak si mam celej kod ve velkejch pismenech...
5)Proč ne? Odstranit komentář funguje jak na dva tak i na jeden #
6)Ja vím, ono to funguje tak že to v dokumentu hleda slova "def "  "class "¨, takze se muze stat ze mam slovo "class " jako řetězec a ono mi to stejně přidá do Class Browser.
7)Většina editoru ma jako základní nastavení černou a bílou. Každej si to musí přizpůsobit obrazu svému.
11)Zdrojak sem puvodne ani nechtel šířit, ale jaksi to bez toho nejde když nechci dělat exe Ještě to není úplně doladěný...
WxPython se m moc nelíbí, mě přirostl k srdci Tkinter. V čem vidíš výhody Wx? Ve vzhledu nebo v tom že je to sním lehčí???

Blujacker