[python] trička

Pavel Kosina geon na post.cz
Neděle Říjen 8 16:41:00 CEST 2006

Martin Vagner napsal(a):
> Pánové kdo chcete tričko zcela dleVašeho návrhu s libovolným motivem
> tak jděte na stránku www.t-shock.eu <http://www.t-shock.eu> je to u
> nás v ČR a ceny jsou příznivé. Příští týden budou mít rozjeto i
> navrhování triček online.

Můj dotaz/poptávka/email je níže, odpověd/nabídka zde výše.
Měl by někdo zájem?

Dobrý den,

předložené logo je dosti malé. Při rozměru 5,5 x 2,7 cm vypadá ještě
přijatelně a je i dobře čitelné. Vhodné umístění motivu je vpravo "na
kapse".

Potisk při 10ks včetně kvalitních triček 160g/m2 by vyšel na 108,- Kč + DPH
19% za kus.  (cena za jediný kus bez slevy vychází 144,- Kč + DPH)

Pro větší tiskové rozměry se nabízí dvě možná řešení:
1. Obrátit se na grafika, který logo vytvořil, pravděpodobně je dokáže dodat
i v tiskové kvalitě.
1. Převést logo do vektorového formátu. Vektorový clipart by jste mohl
zvětšovat neomezeně. Převedení do vektorů pro Vás můžeme udělat, ale byla by
s tím nějaká práce a tedy navýšení ceny.

Ano, dokážeme potisknout i kalhotky, pokud budou z více jak 90% bavlny. V
našem sortimentu spodní prádlo dosud nemáme, takže si je můžete buď dodat
sám a nebo nám řeknete jaký typ pro Vás máme nakoupit.

Dovolte taky jeden dotaz, PY.CZ je Váš projekt?

Pavel Vagner
tel. 603 222 220