[python] trička

Pavel Kosina geon na post.cz
Neděle Říjen 8 17:59:38 CEST 2006

rajcze napsal(a):
> Ahoj,
> ja bych zajem mel, ale radsi M nez XL. To by s nima snad mohl jit domluvit.

jasně.
> Klidne bych to logo prekreslil v Corelu, kdyz by bylo potreba.

beru, i když já bych možná radši malé vpravo, jak psal on, než velké
přes celá prsa.
> Jak bys potom chtel resit rozeslani kazdemu zvlast? Treba ja sem brnak
> a klidne bych si to vyzvednul u nich..

beru. Adresu pak dodám. Bys to poslal na dobírku, to by mělo jít, ne?

tak počkáme, jestli se někdo ještě přihlásí. Tak týden. Kdyžtak to
sleduj, bylo by to na tobě, když jsi ten Brňák ;-). Dík.
Kalhotky jsem vybral tyto:
http://www.pradloatextil.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=1585&Level=7&Search=1793
;-)

--