[python] Python, wxPython a databázová aplikace

superman feed na centrum.cz
Neděle Říjen 8 19:39:32 CEST 2006

Dobrý den,

mohli byste mě nějak nakopnout v tom, jak se dělá databázová aplikace v
Pythonu s použitím wxPython? Respektive jestli wxPython má nějaké prvky,
které slouží přímo pro práci s databázemi, a nebo jestli je potřeba to
udělat ručně a všechno si ošetřit sám.

Už jsem se do toho pustil, nakreslil jsem si i volič záznamů jako je v
MS Accessu, chtěl jsem použít nějaký grid a sázet so něj data, ale došlo
mi, že zatím každé prostředí mělo něco, čím to ulehčit. Prostě nějaké
grafické prvky stylu "grid napojený na databázi", nebo "textedit
napojený na databázi", apod.. Pak by bylo škoda to dělat ručně.

Případně zda takové prvky někdo už nenaprogramoval jako nadstavbu nad
něco existujícího. Pak prosím ať to proboha není GPL, nechci tuto
licenci. Tím vylyčuji předem i cokoli s PyQt.

Snažil jsem se někde něco vyčíst, ale asi jsem neměl šťastné oko na
zdroj informací. Za každou pomoc předem děkuji.