[python] 2 mailinglisty su zbytocne

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Říjen 13 08:00:11 CEST 2006

Nedavno jsem to psal v jine konfere, nebo to bylo tady ?? Sakra ted nevim.
Proste, pokud nekdo napise dotaz typu: Potrebuju poradit; Pomoc; Prosim
HELP nebo cokoliv v tomto stylu, tak nejjednodussi co je je ignorovat.
Pokud takoveho cloveka budou vsichni ignorovat, nebo mu napisou, ze
takhle se to nepise, at napise dotaz spravne, tak se nauci dotazy
spravne psat. Pokud se ale stejne najde nekdo, kdo mu odpovi, tak se to
ten clovek nenauci. Je treba proste zavest pravidla a ty dodrzovat.
Pokud nekdo z pravidel vystoupi, je treba ho na to upozornit. Ale pouze
upozornit, bez jakekoliv odpovedi na jeho dotaz.

Toz to muj nazor.

S pozdravem

Tomas Brabenec
http://brabenec.net | http://uzdroje.cz