[python] 2 mailinglisty su zbytocne

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Pátek Říjen 13 09:08:11 CEST 2006

Ja by som ti poradil, ked ta maily obtazuju odhlas sa z mailinglistu a ked
buses potrebovat precitaj si obcas iba archiv.

gsl na seznam.cz
Sent by: python-bounces na py.cz
12.10.2006 19:28
Please respond to
Konference PyCZ <python na py.cz>

"Konference PyCZ" <python na py.cz>
cc

Subject
Re: [python] 2 mailinglisty su zbytocne

A co poradis mne, kteremu chodi az moc mailu, takze chci odfiltrovat ty,
co me nezajimaji, aby me nezdrzovaly? Mam malo casu a maily ctu obvykle
pres gprs na mobilnim zarizeni, takze me kazda blbost skutecne obtezuje,
stoji me cca 2 minuty, 15 zbytecnych mailu o ktere nemam zajem me bude
stat pul hodiny a to si radsi tuto konferenci odhlasim. I tak mi vadi, ze
se tu obcas objevuji ptakoviny, ktere sem nepatri, jen proto, ze nekdo  -
kdo nevi co s casem - si chce pokecat. Maly provoz, kdy se resi jen
skutecne problemy, povazuji za vyhodu. To, ze nekdo posila svuj dotaz na
vsechna mozna fora, misto jen na to relevantni, povazuji za nehoraznost a
obtezovani, ktereho se dopousteji toliko lide bezohledni a lide mdleho
rozumu.