[python] 2 mailinglisty su zbytocne

Petr Vaněk petr na scribus.info
Pátek Říjen 13 10:31:20 CEST 2006

On Friday 13 October 2006 09:19, gsl na seznam.cz wrote:
> <  > Otazka je, jestli je dobre cist mnoho mailu typu "Ahojki, jak se v
> <  > pythonu dela for cyklus?????"

> <  řečeno nereaguj.
> Ale musim to cist, o to tu prece jde. Ja takove veci cist nechci. Jestli tu

digest odber?

> To je v poradku, ale prave proto by meli mit vlastni zacatecnicke forum.
> Jedna velikost jednoduse nevyhovuje vsem. Nemuzes mit jednotridku, kde
> budou spolu zaci zvlastni skoly i doktorandi a vsechno mezi tim.

i ja jsem pro slouceni, resp jsem byl [1] i proti rozdeleni. Proc? Jak
rozlisit kam dany dotaz patri? Shodou okolnosti se v nedavnych dobach v
tutoru objevily takove dotazy, ze i ja [2] se na nich necemu poucil.

Souhrnem - co je ukolem techto konferenci? Pro mne je to, ze se vyresi *moje*
problemy, respektive, ze se *ja* poucim [3]. A budu mnohem radeji, kdyz kvuli
tomu budu moci sledovat jeden zdroj. I proto konferenci neberu jako skolu,
natoz jednotridku, abych nekoho vyucoval, notabene abych Python siril v sire
lany vyvojaru [4], ale abych se dostal k informacim.

takze s obligatnim: zdar a silu
petr vanek

Vysvetlivky:
[1] - myslim
[2] - hohoho, ten nejchytrejsi clovek na svete, anebo alespon u mne doma
[3] - Zni to mozna odporne egoisticky, ale egoismus byl u mne vychovou natolik
potlacen, ze na jeho budovani jiz nekolik let se stridavymi uspechy pracuji.
[4] - i kdyz by pak svet mohl byt veselejsi