[python] Staistika python.org

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Sobota Říjen 14 10:40:03 CEST 2006

Cetl jsem o tom, ze se dost casto taji pouzivani hi-level jazyku jako obava
pred tim, ze by tento jazyk treba "objevila" konkurence. Bohuzel to nemohu
nijak dokazet z vlastnich zkusenosti, ale mozna na tom neco bude.

Jirka

Dne Sat, 14 Oct 2006 10:07:39 +0200 napsal/-a Pavel Kosina <geon na post.cz>
zprávu následujícího znění: