[python] Staistika python.org

superman feed na centrum.cz
Sobota Říjen 14 12:15:33 CEST 2006

Mě bohatě stačí, když jsem s překvapením objevil, že používám moc
programů napsaných v Pythonu, nebo skriptovatelných v něm. A že jsem to
ani nepoznal.

Naproti tomu třeba programy psaní v Javě jsem odstranil všechny pro
nepoužitelnost, nebo nepříjemnost z hlediska uživatele.

Ono nechci to říkat, ale být trochu v ústraní Pythonu svědčí. Ještě
kdyby Python uměl bezproblémové binárky tak já nepoužívám nic jiného.

Miloslav Ponkrác