[python] Staistika python.org

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Neděle Říjen 15 18:54:30 CEST 2006

superman wrote:
> Ano a závislost na globálních cestách, nikoli na relativních cestách.

Jaky je rozdil mezi absolutne a relativne uvedenou cestou?

> hackování spočívá v tom, že se složitě zjistí, na jakém disku je
> interpretr a navíc ty hacky na tom iglu.cz předpokládají, že je na
> přesném adresáři na kořeni disku, jinak by to moc nefungovalo.

V cem je problem? Ty prece produkt distribuujes, pokud ho nainstalujes
jinam, tak relevantnim zpusobem upravis spousteci skript.

> NavĂ­c je
> otázkou, jestli se tam skutečně nastavuje vše.

Navic je otazka, co program provede za 666 sekund po startu, paklize
uzivatel pije cerneho Kozla. Pardon, ja nemohl odolat.

> Aha, takže on to čte jen pro srandu králíkům. Chápu, prostě si přeště
> globální hodnotu a pak jí zahodí, programátor si prostě chtěl pocvičit
> ve čtení registrů, já zapomněl.

Jen tak na okraj, chovani, kdy program nacte jednu sadu konfigu, aby
pote mohl nacist jinou a puvodni hodnoty predefinoval, pokdu se lisi, je
pomerne bezne.

> Stejně tak mě zajímá, jak uděláte program třeba s py2exe, aby byl
> nezávislý na nastavení systému. Protože to jako grafický program bude
> mít před sebou baťák, který nastaví cesty a pak ho spustí? To je dost
> nešťastné a neefektivní řešení.

Proc by to melo byt "neefektivni"?

> Jinak milión dolarů tomu, kdo mě poradí jak vytvořit pomocí py2exe
> binárku z pythonu, kterou je možné přejmenovat aby chodila. Když
> vytvořím binárku s názvem třeba program.exe tak chodí. Ale pokud jí
> přejmenuji třeba na programx.exe, tak skovčí s výjimkou a ani se
> nerozběhne. Je to takové dost nedokonalé.

Jak zni ta vyjimka, jaky hazi backtrace?

Hezky vecer,
-jkt

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth