[python] Mobilni python

gsl na seznam.cz gsl na seznam.cz
Neděle Říjen 15 22:58:57 CEST 2006

<  Já se obávám jedné věci, že jsi ten problém tak úplně nevyřešil. Zkusil
Musím zopakovat, že dané řešení používám dlouho a bez potíží, tudíž
ani žádný problém nemohu řešit. Proto chci, abys mi nějaký, který je
možno zopakovat, předvedl.

<  Například při použití import readline se vždy python pokusí převzít
<  globální nastavení z registrů a můžeš se postavit třeba na hlavu. A
<  převezme si cestu ke globálně nainstalovanému pythonu a přejde importem
<  na nej!!! A je to v prkně a máš tu problém jako hrom, který nevyřešíš
<  jinak, než úpravou zdrojových kódu python interpretru.

<  Stačí Ti jako naprosto konkrétní příklad konkrétního opakovatelného
<  problému, nebo se bude ještě dále tvrdit, že problém neexistuje, a že je
<  řešitelný bez úpravy zdrojáků python interpreteru?

Takže mějme výchozí stav, python nainstalovaný ve windows a mobilní
python na paměti flash. Můžeš mi prosím předvést ukázku programu, který
mi z  tebou uvedené příčiny nebude fungovat, když ho spustím mobilním
pythonem? Jestli ano, pak je to věc na bugreport.

Petr Mach