[python] Mobilni python

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Pondělí Říjen 16 08:20:02 CEST 2006

On Mon, Oct 16, 2006 at 12:16:02AM +0200, superman wrote:

> Já jsem to schválně zkusil. Tento pokus:
>
> 1) Python má v registrech nastaveno, že má cestu na C:\Python24\
>
> 2) Nastavil jsem PYTHONPATH na D:\@down\
>
> 3) python.exe jsem přesunul do C:\SWAP\

Na Linuxu funguje nastaveni promenne PYTHONHOME.
Python pak ocekava adresare $PYTHONHOME/lib/python2.4,
$PYTHONHOME/lib/python2.4/lib-dynload, apod. Ovsem prvni se snazi najit
$PYTHONHOME/lib/python2.4/site.py, kde se da spousta veci nastavit.
Napriklad prepsat cesty v sys.path na relativni podle sys.argv[0].
Zkousel jste to na Windows?

Radek Kaňovský