[python] rozsirovani pythonu

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Pondělí Říjen 16 19:27:51 CEST 2006

On Mon, Oct 16, 2006 at 04:13:28PM +0200, Leos Pol wrote:

> Ja osobne pouzivam zminovany Pyrex, ale slysel jsem, ze se da pouzit i
> SWIG. Melo by jit o to, ze se kod napise primo v C/C++ a SWIG vygeneruje
> wrapper (mimo jine i pro Python), ktery se da potom pouzit.
> Bohuzel nemam osobni zkusenosti, ale vice se da docist na
> http://www.swig.org/
>
> Toto je myslim docela zajimave tema, tak nam potom prosim napis, co jsi
> vybral a proc.

Z pomoci modulu ctypes je mozne za behu ladovat dynamicke knihovy (*.DLL, *.so)
a volat z nich exportovane funkce. Nekdy to muze byt jednodussi nez
programovat mezivrstvu pres pyrex, swig a spol. Pro vyuziti taky neni
potreba kompilator, coz muze byt nekdy vyhoda.
http://docs.python.org/lib/module-ctypes.html
V Pythonu je az od verze 2.5, do nizsich verzi jde doinstalovat.

Radek Kaňovský