[python] spustit soubor s argumentem

Pavel Kosina geon na post.cz
Neděle Říjen 22 07:33:12 CEST 2006

Jakub Vojáček napsal(a):
> mě to stále nefunguje:(
> os.spawnl(os.P_NOWAIT, r"c:\Python24\python.exe", r"python.exe",r"C:\Documents and Settings\Blu\Plocha\Creator\Blu IDLE.pyw")
>
> a nic se nestane (krom toho že problikne černý okno)

1/ jak můžeš existovat bez bez -i ??? To máš všude raw_input() na
koncích programů? Nebo tě chybové hlášky prostě nezajímají?  Udělej si
http://www.py.cz/PythonInstalacePodWindows Asociace
2/ Pak to spust znovu a uvidíš, co že ti to tam probleskává za chybovou
hlášku.
3/ Pak pochopíš, že ti to píše že soubor C:\Documents and
Settings\Blu\Plocha\Creator\Blu neexistuje. Alespoň myslím. Mezeru v
názvu to prostě nebere. Možnosti řešení? Zrušit mezeru nebo název
souboru zavřít do dvojakých uvozovek r'"soubor s mezerami"' Já bych
zrušil mezeru, protože ani velký Word, OpenOffice ani PSPad ji nemají. ;-)

--
geon
Pavel Kosina