[python] spustit soubor s argumentem

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Neděle Říjen 22 11:27:14 CEST 2006

Pavel Kosina wrote:
> 3/ Pak pochopĂ­ĹĄ, Ĺže ti to pĂ­ĹĄe Ĺže soubor C:\Documents and
> Settings\Blu\Plocha\Creator\Blu neexistuje. Alespoň myslím. Mezeru v
> názvu to prostě nebere. Možnosti řešení? Zrušit mezeru nebo název
> souboru zavřít do dvojakých uvozovek r'"soubor s mezerami"' Já bych
> zruĹĄil mezeru, protoĹže ani velkĂ˝ Word, OpenOffice ani PSPad ji nemajĂ­. ;-)

To neni pravda; uvozovky se pouzivaji jenom proto, abys shellu rekl, ze
to ma predat jako jeden parametr. Pokud predavas jiz "rozparsovane"
parametry, tak nic takoveho jako escaping ruznych specialnich znaku
neresis. Tvuj parametr by specifikoval soubor "neco" vcetne uvozovek;
takovy pravdepodobne v systemu nemas.

Hezky den,
-jkt

--