[python] OT: RE: (no subject)

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Úterý Říjen 31 08:06:26 CET 2006

Dne 31.10.2006 7:59, Petr Prikryl napsal(a):
> 1. Já jsem byl taky kdysi začátečník. Nenapsat subjekt
>    zprávy -- v tom nebývá záměr. Ten problém je navíc
>    pro začátečníka matoucí. Jaký by to mělo mít nadpis?

Ja myslim, ze by stacilo treba "Problem s Tkinter" porad lepsi jak (no
subject).

> 2. Zeptal se na zajímavou věc, na které se dají demonstrovat
>    vlastnosti Pythonu a nové možnosti v Python 2.5.

Ano to souhlasim, ale ....

> 3. Konference tu není kvůli tomu, aby trestala mlčením.
>    Dnes toho je všude na čtení opravdu hodně. Však on se
>    k těm pravidlům taky propracuje. On už se někdo najde,
>    kdo ho k nim popostrčí, že geone ;-)

OK, to ano, ale co treba mu k te odpovedi aspon napsat, aby priste
napsal neco do predmetu.

Sem myslel, ze kdyz jsme se dohodli na slouceni konfer, ze se budeme
snazit je drzet "pod kontrolou".
Tim myslim, ze pokud se objevi hrisnik (priste jim klidne muzu byt ja
nebo kdokoliv jiny) tak by mu nekdo mel napsat, ze neco udelal spatne a
jak to priste udelat spravne.

Ale to je jedno, nebudeme tu delat zbytecne vlakno OT.

TB