[python] kterak vhodne resit architekturu IMAP klienta

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Úterý Září 5 11:35:10 CEST 2006

Jan Matejka wrote:
> DobrĂŠho dne,
> jsa asi ovlivněn modelem dokument-view
> bych to videl spis tak, ze mailbox bude s UI komunikovat primo
> prostrednicvim metod mailboxu volanych z UI a callbacku kterym
> bude mailbox oznamovat UI, ze ze se v mailboxu něco zmenilo.

Ahoj, zkusim nad tim zapremyslet. Model-View-Controller uz jsem taky cet :)

> IMHO oddelovat UI od mailboxu frontou nemĂĄ smysl protoĹže UI
> potrebuje pro zobrazovanĂ­ okamzitou odpoved relevantnich dat
> nebo odpoved "data nejsou k dispozici".

Potrebuju chovani "ok, mas tu data", "data budou za chvili" nebo "chyba".

> Naopak parser bych nechal bezet ve zvlastnim threadu.

Jake by to melo vyhody?

> Snazil
> bych se o to, aby daval data v takove podobe, aby sly rychle
> zaradit do datovych struktur mailboxu, aby aktualizacemi
> mailboxu nebylo blokovano UI.

Mno, mne se libi to, ze Parser fakt jenom parsuje. Kvuli celkem
komplikovane architekture IMAPu se dost brutalni logice v Mailboxu nevyhnu.

Diky za reakci,
-jkt

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth