[python] Zope: container

Jan Janech devel na atlas.sk
Úterý Září 12 19:09:54 CEST 2006

Cawte... Vysse rok pracujem na jednej aplikacii postavenej na systeme
Zope (v2). Tak teraz som sa rozhodol riesit jeden problem, ktory
odkladam od zaciatku. Hlavnu komponentu aplikacie mam napisanu ako
vlastny produkt. V nom ale potrebujem volat metody zo ZODB. Preto by som
chcel pristupovat na parenta. Teraz to robim tak, ze si ukladam
container do atributu pri volani manage_afterAdd. Vsetko funguje super,
akurat pri exporte tohoto objektu sa nan nabali kopec zbytocnosti. Okrem
toho som v mnohych zdrojakoch videl, ze na to pouzivaju atribut
aq_parent. Ja taky vsak nemam... Co mam spravit, aby som sa ku tomu dostal?

Dufam, ze niekto pochopil o co mi ide :-D