[python] Zope: container

Jan Janech devel na atlas.sk
Úterý Září 12 20:00:07 CEST 2006

Mozno zle chapem, ale ja mam zdedene po SimpleItem, ktore dedi po
Acquisition.Implicit. (Na to SimpleItem som to prepisoval dnes rano,
predtym som tam mal Item+nejake dalsie, vratane Acquisition.Implicit, az
teraz pozeram v zdrojakoch Zope, ze zdedenim po SimpleItem som vlastne
nic nespravil (iba som ubral par byte kodu)) Napriek tomu ku kontaineru
pristup nemam :-(