[python] Zoznam metod

Jan Janech devel na atlas.sk
Středa Září 13 20:16:56 CEST 2006

dir poznam... (zaujimave, ze jedine co som vygooglil, boli fora, kde
dotycnim radili dir :) ) Ide o to, ze COM objekty su mapovane na
Pythonacke objekty dynamicky, takze ked vytvoris novy objekt, ten ma len
nake privatne atributy/metody. Az pri pokuse nacitat hodnotu
property/zavolat metodu sa automaticky zisti, ci nieco take je, a ak
hej, vyziada sa od COM objektu. Takze dir fcia mi nepomoze. Viem, ze sa
to nejako musi dat, napriklad vo Visual Basicu sa da prechadzat cela
objektova struktura cez object browser.