[python] Zoznam metod

Tomas Fulajtar ful_tom na yahoo.com
Čtvrtek Září 14 09:03:07 CEST 2006

Ahoj,

doporucuju pouzit utilitu
C:\Python24\Lib\site-packages\win32com\client\makepy.py.
Po jejim spusteni se objevi okno, ktere nabizi vyber
dostupnych COM objektu.  Potom generuje v adresari
C:\Python24\Lib\site-packages\win32com\gen_py\
prislusny modul obsahujici seznam vsech metod daneho
COM objektu.
Jestli jsem to pochopil spravne, ten modul se potom
pouziva pro staticky pristup pres GUID a gencache...

Potom uz vam samozrejme bude vracet seznam metod i dir
().

Vic informaci viz.
http://kevin.allenpress.com/docs/python/PyWin32/html/com/win32com/html/docindex.html

nebo