[python] Zope: container

Jan Janech devel na atlas.sk
Čtvrtek Září 14 21:02:25 CEST 2006

Radim Novotný wrote:

> A co metoda objekt.getParentNode() ?

getParentNode mi vracia None... nemozem mat nieco len zle inicializovane?

zdedene mam po jednej mojej triede + SimpleItem.Item,
AccessControl.Role.RoleManager, Acquisition.Implicit,
Globals.Persistent, Navigation
v konstruktore zavolane konstruktory vsetkych predkov (Zopacke su
inicializovane bez parametrov)

v konstruktore produktu (ten co sa registruje cez context.registerClass)
mam jednoducho vytvorenu instanciu objektu a zavolane
self._setObject(id, obj) pricom self je (predpokladam) folder, kam
vkladam instanciu.

Kde inde by som mohol mat chybu netusim...