[python] py2exe problém

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Úterý Září 19 12:33:37 CEST 2006

Tiez mam rad, ked je zdrojak k dispozicii, pretoze sa ucim hlavne z
cudzich zdrojakov.
Vo firmach vsak maju rozne bezpecnostne predpisy, napriklad programator
nemoze spustat svoj program v ostrej prevadzke (produkcii) a prevadzkar
zas nemoze mat zdrojak a pravo skompilovat ho. Robia sa ohladne toho
kontroly...atd, takze preto sa takymito "nezmyslami" musime zaoberat :-)

"Jiri Vit" <jirivit na jirivit.com>
Sent by: python-bounces na py.cz
19.09.2006 11:53
Please respond to
Konference PyCZ <python na py.cz>

Konference PyCZ <python na py.cz>
cc

Subject
Re: [python] py2exe problém

Pokud vim, tak i PyInstaller vytvoril jeden exe, ale po prohlednuti jeho
obsahu se tam skript da nalezt. Resenim neni ani dodavat pyc a pyo
soubory, i
ty jdou dekompilovat (obecne jde dnes dekompilovat skoro vsechno).

Osobne si myslim, ze nez pracne vymyslet, jak ty zdrojaky pred uzivatelem
schovavat (jaky to ma vlastne smysl - uzivatel je jen uzivatel) je lepsi
zamyslet se nad jinym licencnim modelem.

Co se tyka runtime Pythonu, myslim, ze ta instalace pro uzivatele je
zkousnutelna a narozdil treba od .NET je podstatne mensi a nikomu ani
nevnucuje ruzne google toolbary (SUN). Nehlede na to, ze instalator
Pythonu
je umisten na python.org velmi transparentne - zkuste najit primy link na
sun
javu nebo .net , aniz byste musel predtim oklikavat tisic wizardu.

Zdravi

Jiri Vit